Nesligul08 Kızlar 15+2 yiz şiddetli karın ağrısı ile ishal yaşıyorum hiç yaşayan oldu mu normal mi bu durum
hayalperest2310 Nesligul08 Demir ilaçlarından canım bende de oluyordu 37 haftalığım azaldı hatta kabız olmasam iyi