MugeGuness aynen kesinlikle katılıyorum, benim de suyum geldi. Sancım olmayınca suni sancı yapıldı bir kere bile bağırmadim . İnsanları bazı kesim çok korkutuyor. Mesela ben şuan 39 haftalık hamileyim 2. Oğluma gelmek bilmiyor, sezeryan olacak diye deli gibi korkuyorum. Çok korkuttular çünkü