Selen01 nerede ise aynı şeyleri yaşamışız benimde 28. Haftada nst ağrı çıkmaya başladı 100 üstünde 34. Haftada sadece q cm acilmam vardı ve artık ağrılarım 140 çıkıyordu ben hissetmiyorum her nst ye gitmem de akşama gelir dogurursun diyorlardı ama sonuç 39+2 sezeryan oldum 1 cm açılmaya kaldım daha fazlası olmadi1🫣