Ebrkskn sanki ben yazmışım gibi hissettim. Ben de 7. haftadayım ama 6+2 görünüyor. Kanama şikayetiyle gittim , doktor kanamanın sorun olmadığını ama kalp atışlarının çok zayıf olduğunu söyledi. Çok olumlu konuşmayınca moralim çok bozuldu. Daha önce 1 kürtajım oldu onda da 8. Haftada kalp atışları yoktu ve gelişmemişti. Buradaki benzer durumları okuyorum, başka forumları okuyorum. Olumlu konuşan da var, olumsuz konuşan da var. Allah herkese sağlıklı ve hayırlı bebekler versin çünkü bu durumu yşamak çok zor