Hamalp 3.gebe ligim tam 17 haftalik hiç göbek çıkmadı sanki bebek büyümedi gibi. Diğer çocukların foto bakıyorum onlarda çıkmış. İç karın mı genişledi acaba. 3üde erkek. Siz de durum nedir💙
Atmacabebek Hamalp benim de 3. Geneligim kilomda vardı biraz şuan da 26+5 deyiz şimdi şimdi daha belli oluyor diğer bebeklerden göbeğiniz kaldıysa ondan belli olmayabilir benim öyle oldu benim de 3.kiz geliyor
Ozlemiskndr Hamalp benimde 3. Gebeliğim 20 haftada bile yok gibiydi 2 kızım vardı şimdi süpriz bi oğlum olacak inşallah 35 haftalığım şimdi bile bana çok yok göbeğin diyorlar
Hamalp Atmacabebek Bi avuç göbek vardı mide şişiyor bide okadar. Yerleşmeye akalali mlolabilir mi acaba