iremmomyy_ Kızlar bebeğinizi hangi tarafta hissediyorsunuz ben oğluşumu hep Sol tarafımda hissediyorum. Şuan abartılı hareketi yok ama pıt pıt filan gibi hissediyorum. 18+3 olduk
Minis122 iremmomyy_ bende 17+5 haftalihim.genelde sag tafta pit pit vuruyor bir iki sola dogru kasikta hissettim oglum.olcak
Atmacabebek iremmomyy_ bende 26+5 deyiz hamile kaldigimdan beri hep sağ tarafta hala orda 3. Kızım geliyor
Betul_1 @“Atmacabebek”#bende bu sağ sol olayına inanmıyorum kız solda erkek sağda derler yani her yerde hareket ederler😄
Atmacabebek Betul_1 aynn öyle ben hamile.kaldigimdan beri belirtileri duyan erkek diyordu hala göbeğimi gören erkek diyor ama.detayli ultrasonda net %100 kız dedi Dr hamile.kaldihimdan beri beri bebek sagda şuan hala sağda hareket ediyor
atlasinannesi_ iremmomyy_ ben de oğlumu sol tarafımda hissediyorum genelde makat pozisyonunda görüyorum ultrasonda aynı o şekilde sol tarafımda poposu olduğunu düşündüğüm yeri toplanıyor sert bir şekilde 23+2