Gizzgzz Busekaradayi bence kabız olmaktan çok daya iyi 27. Haftadayım geçen 3 4 gün ishal olmuştum muz yiyince düzeldi
KLORAKHANIM Busekaradayi gunde 3 kereden fazlaysa doktora fidin diyorlar canim.. bol bol su ic gidene kadar. Gerekirse klozette otur 🥲🤍 korkma ama onlem al
Mommy61 Ben son haftalarımda hep öyleyim bi sıkıntı yok hormonlar yine kafasına göre hareket ediyor işte