Kızlar 24luvqt sezeryan doğum yaptım 38haftamda doktorum çatı muayenesi yaptı darlık sebebiyle sezeryan oldum kötü travmalar geçirdim onu başka zaman anlatıcam suan geçmek bilmeyen gaz ve kabızlık sorunu yaşıyorum geceden beri mahvoldum uyuyamadım henüz çok şiddetli derece sancım var ne yapmalıyım doktorumla konuştum bol sıvı tüket dedi birde bi şurup yazdı şimdi eşim almaya gitti çok kötü durumdayım benım gibi olan varmı 😔😔😔