Ftm16 Kızlar 22 haftalık gebeyim kabızlık sorunum başladı aslında sürekli de su içen biriyim ne geçirir ne içmeliyim önerisi olan var mı
Novamomy Ftm16 ben kefir içiyorum doğal probiyotik hem bebeğe de faydalı sabah aç karnına kuru kaysı da tüketebilirsin en az 2.5 3 litre su çok iyi geliyor bana
Ftm16 Novamomy kefir sevmiyorum su da gün aşırı sürekli içerim ilk defa böyle birşey geldi başıma ama demek ki yeterli gelmiyor içtiğim su