HusnaNur1107 Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var ve saçlarımın dibi baya geldi sizce boyatsam bir sorun olurmu Bir bilgisi olan varmı?
tazeanne123_ HusnaNur1107 bazı kadınlar ne kadar da ben boyadım hicbisey olmadı ve bazı doktorlar sorun olmaz desede boyanın içindeki kimyasal süte karışıp bebeğe geciyo ve o kimyasal Allah korusun bigun kansere yol açabilir hemen etkisini göstermez ama kesin zararı oluyo