27 hafta 3 günlük bebeğim ama bu 2 3 gündür rahimde sızlama hissediyorum çok şükür bebeğim hareketleri hissediyorum karnimda hareketlerini yanlız gün icinde hep rahmim sızlıyo sancı giriyo sanki sonra geçiyor biraz zaman geçince yine başlıyor şiddetli değil ama işte korkuyorum başına gelen var mı bu haftalar da