Hira22mehdi Kubare134 Yok 7haftalıkken kanaman oldu biraz hastanede yattım iğne serum felan sonra sabah akşam fitil olarak progestan kullanmaya devam ediyorum bidaha hiç leke felan olmadı
Tugbaluy 14+1 demire henüz başlamadık karnım çıktı kusma bulantı şikayetlerim sanki azaldı ama hala Prilam kullanıyorum haftalık düzenli kilo alıyorum şimdiye kadar tam 2 kilo almışım