Selam kızlar, sinbonun blender setini kullanıyordum. Ancak 2,5 yıl içinde bozuldu başlık takılan kısmı un ufak oldu. 2 haftadır kek püre falan hiçbir şey yapamıyorum. Artık fiyatı önemli değil sağlam bir şey almak istiyorum. Var mı memnun kaldığınız marka modeller?