Tweetybaby Merhaba arkadaşlar normal olduğunu düşünüyorum bazılarında süt erken gelebiliyor ama genelde 30.haftadan sonra olduğunu biliyorum benim gibi olan var mı ?merak ettim🤔👼🏻
begumge Tweetybaby benim de o sıralarda gelmeye başlamıştı sakın sıkmayın. Memeye dolmaya başlıyor özellikle son haftalarda akmaya başlıyor. Doğumdan sonra 2 gün sütüm gelmemesine rağmen içinde olanla beslendi oğlum.
Tweetybaby Ozlemsvr gerçekten şaşırdım bende ilk gebeliğim olunca bir bakıma mutlumu olmalıyız bilemedim 🤗 teşekkürler
Ozlemsvr Tweetybaby kişiden kişiye değişiyor. Benim 3. Ayda sıktıgimda geliyordu ama akma yoktu. Geçen aktığını görünce bende şaşırdım. Sütü olan birer anne olacağız herhalde nasip olursa. Ne güzel mama derdimiz olmaz inşallah 😊
Ozlemsvr Pinar38 pınar hanım doğumdan sonra sütümuz olacağa bir işaret mi böyle olması. Yani ben inanın mama vermek istemiyorum. 6 ay da emzirebilsem emzirmek istiyorum.
Ozlemsvr AyazAdamom yok ellemiyorum zaten. Sadece 3. Ayimda sızlamaya başladı merak ettim dedim bakayım süt geliyor mu. Ondan sonra ellemedim zaten 😊