Geçen ay adet bitiminden bir gün sonra eşimle geri çekilme yöntemiyle birlikteliğimiz oldu bu ay adetime 6 gün var ama çok midem bulanıyor başım dönüyor birde geçen gün mantar enfeksiyonu oldum normalde hiç olduğumu bilmem acaba hamile olabilir miyim test yapmak için erken diye test almadım adet günümü beklemek istiyorum ama içim içimi yedi sizce böyle bir ihtimal olabilir mi yani hamilelik belirtileri bu kadar erken görülebilir mi