Eva03 Bizimde Mayıs 16 gözüküyor ama sezeryan olacağı için mayısın basida olabilir.erken doğum riskim vardı o geçti şükür ilaçlarım azaldı.Hareketlerim ağırlaştı.Tuvelet evim oldu ama güzel geciyor Bunada razıyım.
Atmacabebek Seda181818 benimde 15 veya 20 Mayıs dedi Dr um 3. Sezeryan ama okadar da beklemez galiba şuan da 90 lardayim gün olarak
Mre betulebrar61 normal doğum için 12 mayıs ile 15 mayıs arası dedi doktorumuz ama ben sezeryan olmak istiyorum o da 1 mayıs civarı kısmetse💜
meva_asil_moms betulebrar61 79 görünüyor uygulama da ama 2.doğumum olacağı için sezaryen 69 diyebiliriz
btllsk betulebrar61 75 günümüz kaldı 😍 bugün odasını hazırladık heyecanla bekliyoruz minik kızımızı 🥰
AlFa09 selinsmother bende de doğum 17mayıs gösteriyor, ama sezeryan olacağı için büyük ihtimal daha erken olucak. Rabbim herkese sağlam, hayırlı evlat nasip etsin. Allah yardımcımız olsun.
1gebegunlugu Benimde son 81 ama ikinci sezaryen olacak kaç gün önce alır hangi güne denk gelir bilmiyorum 😂