Merhaba sevgili anneler 35+0 da sancım ciktigi icin adalat magnezyum aksef baslatti doktorum 37.haftaya kadar kullanicam sonrasinda da dogum ne zaman baslarsa dedi bende şunu merak ediyorum ilaci birakinca yakin zamanda dogum olur mu yoksa 40. Haftayi da gorebilir miyim benzer durumu yaşayan oldu mu ? bu arada aksamlari karnim hala sertlesiyor nstde sanci cikmiyor ama sertlesme var yanitlarsaniz cok sevinirim simdiden tesekkurler 🌸