Kızlar dün dr gittim normalde 8+2 yim ama dr 6+3 sün dedi.Son regl tarihin dogrumu diye soruyor.E ben biliyorum sonucta ne zaman regl gordugumu.Kalp atisini falan gorduk sukur.Kesen asagida dikkat et dedi.Kontrole cagirdi 10 gun sonra.Ben simdi hafta takibimi nasil yapicam uygulama uzerinden adet tarihimi ileri aticam kafam karisti kizlar?