Fnyuy Emineo98 11 haftalık tam olduk bugün 🙏🏻 çok şükür bulantı vs yok sadece bel ve sırt ağrısı oluyor haftaya cumartesi kontrolümüz var 1 aydıe görmüyorum bebişi çok özledim ve merak ediyorum bide belki bir umut cinsiyeti öğrenirim diye sabırsızlanıyorum 🙏🏻🙈😍
Senabudak Bizde bugün 11+2 olduk. Mide bulantısı yok çok şükür. Biraz baş ağrısı oluyor gün içinde. Bizimde 11inde randevumuz var bekliyoruz ☺️🌸
PrensinAnnesi61 11+1 olduk. Dün yürüyüş yaptım ve uzun süre uzanmadan durduğum için şuan bel sırt ağrım var. Yarın kontrolüm var azıcık yorulsam yani yorulmak da değil hareketli olsam belim ağrıyor yarın söylicem doktoruma bakalım ne diyecek 🙊