Merhaba kizlar dogum hikayemi 8Gunluk oglusum kucagimdayken yaziyorum😻😻25 subatta 39/2 doğum yaptım de yaklaşık 1 aydır düzenli sancılarım çıkıyor nst de ama ben bişeyi hissetmiyordum. 100 lere vuruyordu sancılarım. Bebeğimin kilosu iyiydi 3.5 kg ölçüldü. 3 cm açıklığım vardı 1 haftadır ama bebeğim kanala inmemişti. Doktorum bugün yatış verelim sana bebek daha fazla kilo almadan doğurtalım yoksa normal doğumun çok zor olabilir çünkü çatın hafif üstten basık seni zorlamayalım dedi ☺️ neyse 39/2 de sabah 8.30 da yatışım yapıldı ebe vajinama
Bir fitil koydu sancılarımı düzenli hale getirmesi icin. Sancilarim artik cok duzenliydi ama ben bisey hissetmiyorum 1.30 Kadar hic bisey hissetmedim kizlar odada squat felan yapiyorum yuruyorum zipliyorum felan cok rahatim😀 doktorum geldi 4 cm acilma ama bebek kanala yaklasmis ama girmemis dedi. Suyunu patlatip bi bakalim dedi. Arkadaslar ebemin suyu patlatmasiyla gercek sancilarim basladi. 3 dk da bir geliyodu ama geldiginde nefesim kesiliyodu. Hani bazi arkadaslar burda konu aciyor ya acaba dogum sancisi mi diye. Bunu ayirt etmemeniz imkansiz inanin bana😀 giriyor nefes aldirmiyor cikiyor hic bisey olmamis gibi. Ben artik kivranmaya comelmeye felan baslamistim ebem bakti 7 cm acilma. Harika ilerliyosun dedi ilk dogumda bu kadar hizli imkansiz dedi. Saat 2 gibi 9 cm oldu acilmam. Hemen doguma aldilar beni catala cikti 2.29 da oglum kucagimdaydi😀 yani 1.30 da sancim basladi 2.29 da oglum dogdu🥲 normal dogumdan korkmayin sadece bebegin dogacagi an son saat ve saatler zor geciyor birde benimki fitille baslatildigi icin ben normal
Dogumda 3 saatte cekilen sanciyi 1 saatte cekmis gibi birsey oldum ama iyikide oldum. Odaya oglum kucagimda kendim gittim😇 ilk 2-3 gun dikislerim acidi lavabodayken oturup kalkarken simdi onada alistim buarada 4 dikisim var sadece. Dogumumdan anladigim kadariyla tek ogrenmeniz gereken kizlar sanci geldigi an kaka yapar gibi ikinmaniz ve uzuunn ikinmaniz ben ilk anlarda acidan kisa kisa ikiniyodum busefer bebek kanala dogru gelip geri kaciyodu. Sonra ebenin soylediklerini yapmaya Basladigim An uzun uzun var gucumle ikindim ve
Cabucak dogumum oldu bitek bunu ogrenin yeter😇 korkan aklina bisey takilan herkesin sorularini cevaplayabilirim😍🥰😍😍