Lavinya1811 Merhaba benim adetim 6 gün gecikti, dünkü beta testinde beta hcg 760 çıktı. Sizce ilk kadın doğum doktor kontrolüne ne zaman gitmeliyim?
alya00 Lavinya1811 canım git doktor folik asit başlatır. Keseye falan bakar belki hemen göremez keseyi yeni olduğu için en azından ilaç başlarsın
Sinem0135 Lavinya1811 7 ya da 8 haftada git kuzum folik asir takviyesi alıyorsan hem bebeği hem keseyi görmüş olursun
AsyaCngz55 Lavinya1811 Bir hafta sonra gitseniz keseyi görme şansınız yüksek olur. Yanlış hatırlamıyorsam 1000 üstündeyken görülüyor
Zeeynep1 Lavinya1811 5 haftalık olması gerekiyor bebeğin ilk hamileliği 5 hafatalikken öğrenmiştim Dr gittiğimde git 6 haftalık olunca gel keseye falan bakalım demişti. Şuan benimde 2. Hamileliği m 4 haftalık ben de 6 haftalikken gidecegim.
Lavinya1811 Sinem0135 şuan 5 haftalık son adet tarihine göre canım benim o zaman haftaya değil ondan sonraki haftaya randevu alayım 🌸
Lavinya1811 AsyaCngz55 anladım yavrum, dün 760 dı beta hcg. Benim ilki kimyasal gebelikti 4 ay önce çok korkuyorum lütfen dua eder misiniz 😥🙏🏻🙏🏻
Stardust 5-6 gün sonra gidebilersin. Benim pazartesi 692ydi. Cumartesi çagırdı dün gidip keseyi gördük. Bi de geç kalmamayı erkenden gitmeyi öneriyor doktorlar dış gebelik riski vs olabilir erken tespit için
Lavinya1811 Stardust hayırlı olsun kuzum benim Rabbim inşaallah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 benim ilki kimyasal gebelikti 4 ay önce, şimdi bunda gitmeye çok korkuyorum 😥😥
Stardust Lavinya1811 Teşekkür ederim kuzumm amin inşallah. Bende yazın kimyasal geçirmiştim onun üstüne ilk kez gebelik oldu. Betan 2günde 2 katı artıyosa korkma kimyasal ihtimali yoktur. Ama doktor bana dış gebelik riskini unutmamak gerek dedi. O yüzden erken gitmekte fayda var 🥰
Stardust Lavinya1811 Ama zaten 760 betan olmuş kimyasalda o kadar yükselmiyor beta. 60-70den sonra düşüyo o yüzden korkma hiç 🥰
Lavinya1811 Stardust anladım canımm, sanada çokk geçmiş olsunn inşallah bebişini sağlıcakla kucağına alırsın çook sevindimm🧿🌸 bu hafta gideceğim olmazsaa 🥰
Lavinya1811 Zeeynep1 Zeeynep1 tebrik ederim canım hayırlı olsunn çok sevindim 🥰🌸 6. Haftadan önce kese görüşmüyor mu ? Kalp atışı için kaçıncı hafta peki?
Bebeagu Bende dün gittim ilk muayeneye 667 cıktı beta keseyi goremedi Yarin yine gidicem beta için kan vericem
Lavinya1811 Bebeagu hergün takip etmek daha mı sağlıklı 🥹 ben 3 günde bir veriyorum sormak istedimm🙏🏻🌸
Zeeynep1 Lavinya1811 canım 5 inci hafta da kese görülüyor .6 da genelde kalp atışı dinleniyor bazen gelişime göre 7 8 ide bulabiliyor .çok teşekkür ederim sağlıklı dogurup büyütmek nasip olsun tüm annelere.😊
buketkaya22 Lavinya1811 Ben 6+5 ettim 5+6 da ilk muayenene gittim keseyi gördü rahme yerleşmiş sağlıklı gebelik var ama bebek oluşumunu henüz göremiyorum dedi. 15 gün sonra gel dedi sanırım o zamanlarda kalp atışı duyulacak. Vajınal ultrason teklif etti belki o zaman duyulacaktı fakat tercih etmedim.
Bebeagu @"Pamuk10101 Lavinya1811 Ben 2 gun arayla gittim tam bilemiyorum Ye de bu gün gittim 667 den 1874 e çıkmış Kese yine gorunmedi tabiki 1hafta sonra gel dedi