Mervekara5 henüz hastaneye gitmedim canım. Bir gün öncesi kontrolüm vardı nstde ufak ufak sancım vardı doktor artık yavaştan başlıyor demişti nişan gelebilir dedi sancın olursa gel deyince bende sancıyı bekliyorum ama şuan tık yok çok düzensiz kasılmalarım var