Kızlar ben cuma günü doğum yaptım, sezeryan çok güzel geçmiş ama sonrası benim için tam bir eziyet 😣 Onu anlatıcam başka zaman ama size sorum var. Çocuk doktorunun önerisiyle solgar b12 aldık süt için desteklesin diye çünkü bebeğim maşallah çok güzel tuttu memeyi ve emmek istiyor sürekli. Ama sütüm artmadı tabi ki bu kadar kısa sürede şimdide göğüslerim dolgunlaştı ve şişti ebeye söyledim kullanmayın dedi korktum açıkçası mastit olmaktan çok sancılı süreç diyor herkes acaba yaşayan vr çözüm önerisi olan var mı 😌