efsunaden Sevgili anneler merhaba, mayıs sonunda sezaryen doğumum olacak hayırlısıyla. Bebeğim için yenidoğan fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum ama İstanbul Avrupa Yakasında hiç bulamadım. Bildiğiniz önerdiğiniz yerler var mı??
ipekmom_ efsunaden canım bende bakıyorum instagramdan bahar_photographer var orayla anlaşacağım, eve geliyor ayrıca o yüzden kafama yattı bi bak istersen. Bende çarşamba kontrolüm var sezaryen günü verip vermeyeceği belli değil ona göre randevu oluşturacağım
Seval2468 efsunaden ilk oğlumda olivia babyde yaptırmıştım. Şimdi eslina photograby evimizin karşısına açıldı oraya yaptıracağım instegramdan inceleyebilirsiniz.
efsunaden ipekmom_ bakayım çok teşekkür ederim, benim bependiklerim de hep karşı yakada, ulaşım zor olur diye bu tarafta istiyordum ama kafama yatana denk gelemedim henüz
HaticeC123 Bende düşünüyodum ama benim erken doğum riskim var nasıl olur bilmiyorum. Öncesinde öyle ınstada görmüştüm bakırköydeymiş yeri. Orayı düşünmüştüm ınstagramda happybabiess_ diye bi sayfa dilara aslaner .. bi bak istersen canımm 🌸
ipekmom_ efsunaden daha çektirmedim araştırdım beğendim ayarlayacağım, doktordan doğum tarihimizi bekliyoruz 🙈
Umut- Bütün yegenlerime dört tanecik bu arada😀 evde yaptırdik hem daha rahat hemde çok güzel anıları oldu gamzedemir doğum fotoğrafçısı Instagramdan bakmanızı öneririm iňs benimde hayalim hamilelik çekimi ve doğumdan sonra yenidoğan çekimi 🤗