Tahamine7341 Kizlar beyaz akinti etrafında su gibi islaklik oluyor 34 haftaligim sezeryab olcam inşallah bebeğe sikinti verir mi koku yok yanma da yok enfeksiyon olsa böyle mi olur
OzgeSrc Tahamine7341 son zamanlarda akintilarin artmasi cok normalmiş su gibi olurmuş. Bende kac defa suyummu geldi korkusuyla acile gittim orda doktot ve ebeler soyledi. Akinti son haftalarda artarmis zaten iciniz rahat olsun 🌸
1erkekkannesiiii Tahamine7341 idrarda acı ağrı sızı yoksa korkma gayet normal hamileliğimin son ayında günde 4-5 kez çamaşır degıstirrdim çok normal. Ama aşırı su gelmesi olursa hemen doktoruna söyle benim suyum birden gelmeden azalmıştı kontrolde kalmak önemli
Tahamine7341 OzgeSrc su olduğunu düşünmüyorum da enfeksiyonsa bebeğe zararı olur diye korkuyorum bir de bu aynı akinti için fitil yeni bitirdim yani hiç değişen bisey olmamis inşallah dediğiniz gibi normal bir akintidir
OzgeSrc Tahamine7341 kokusuz ve koyu renkli degilse yani kahverrngi yesil korkmayin. Yinede supheniz varda bi idrar tahlili yaptirabilirsiniz
Tahamine7341 Sibola koku yok yanma yok enfeksiyon nasıl oluyor renkli de değil idrar tahlili de temiz çıktı nasıl kurtulcam ya
Meli21 Tahamine7341 kurtulma gibi bisi yok ki yani böyle normal o akintininda positiv bir anlami var gelmeside gayet iyi kiminde daha az kiminde cok bende mesela hep cokdu yani
Meli21 Bende basindan beri hep akinti vardi bi ara sormusdm akinti cok geliyor diye normal demisdi, her kontrole gidildiginde enfeksiyon varmi yokmu diyede bakiliyor zaten yani korkmayin bence
ilkin41 Tahamine7341 benimde öyle oluyor mantar diyen var doktora sordum normal dedi ama benimde canımı sıkıyor ya enfeksiyonsa ve bebeğe geçerse diye 🤦🏻♀️ şeffaf sıkıntı değil ama beyazsa mantar enfeksiyonu diyolar.
Tahamine7341 ilkin41 ever ys bende ondan korkuyorum gerci benim normal doğum değil ama insan tedirgin oluyo
Yagmursnr @Tahamine7341 benimde öyleydi candida diye bir mantar çıktı doktor fitil verdi. Geçmedi ambende üstüne pek düşmedim
Gizemli Son haftalarda çoğu gebede oluyor. Bende de var. Aynı dediğiniz gibi. Aslında normal ama hani sağlık ocağında kan ve idrar veriyoruz ya iyi takip edin. Her gebe son haftalarda hafif bi enfeksiyon yaşıyor. 1şase toz ve antibiyotik veriyorlar genelde