Yazmelegi_ incikupelikiz bi sakınca olacağını sanmıyorum sonuçta vitamin ilacı ama bunun en güzel cevabını doktor verir 🌸🌸
3MelekAnnesiiii incikupelikiz normalde hic bi sakinca olmaz cunku zaten bebek gelisimi isin bir vitamin sonucta. Doktorum bana kullanmayi birakma demisti.
mrssari34 tugce123321 Diofol 60 tabletliği kullandım doktorum yazdı sgk karşılamıyor diye biliyorum. Ama gayet memnundum.
Kader98 incikupelikiz zaten önerilen gebelik planında 3 4 ay önce kullanılmaya başlanması ve folik asit metil folat formu olmadığı sürece vücutta depolanmıyor diye biliyorum ama yinede doktora sormakta fayda var👀