Ne olursunuz yardım edin 2 gündür yediğim birşeyden mi bilmiyorum ama vücudumda inanılmaz kollarım bacaklarım kaşınıyor ve öyle bir kere kaşımak değil yani mosmor oldu artık duş alıyorum yok kolonya döküyorum yok kaşınmakta uyuyamıyorum benim gibi olan varmı veya bu normal mi