Öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz , Allah ne güzel nasip etmiş size. 1 hafta bekleyip tekrar bi ultrasona görünebilirsiniz daha çok erken gerçekten kalp atışını duyduktan sonra doktor sizi yönlendirecek zaten. Folik asit kullanımına başlarsınız ilk 3 ay, ters bi durum olmadığı sürece de ayda 1 kontrolleriniz olur