ttgb38 Ne kremler kullandım hamile kaldığımı öğrendiğimde başladım üstelik herkes bana annende hiç çatlak yok sende de olmaz merak etme diyorlardı boşuna para harcıyosun diyorlardı şuan 34 haftalığım karnım harita gibi... Ben kendi vücudumu tanıyorum biliyorum çok kuru bir cildim var düzenli olarak duşumu kremlerimi bio yağlarımı ihmal etmeden kullanmama rağmen bu hale geldim... Yani benden sana tavsiye çok para dökme bu işe 🤦🏻♀️
Kubra3005 ttgb38 benim annemde cok çatlak var o yüzden çok korkuyorum. Ama vücudum öyle cok kuru değil . Teşekkür ediyorum önerin için
Candan Bende badem yagi kullandım ne geçme var ne birsey biraktim kullanmayi 21 haftalik oldum ozel bolgemin bile üstü catladi