Mrsyesil94 Merhaba kızlar tam 31 haftalık hamileyim bebeğim hem doğum pozisyonuna gelmiş hem de suyu azalmaya başlamış 2 kilo su an kilosu.ne yapmalıyım ya da tahminen ne zaman gelir bebeğim korkuyorum..
Mrsyesil94 Fundaaaayyy evet bugün söyledi 😢 ay sonu tekrar gel sık sık muayene etmemiz lazım dedi bu haftalarda dogurursam yaşar mı
Mrsyesil94 Fundaaaayyy ben çamaşırımda ıslaklık hissettim 2 kere ama terledim sandım sanırım öyle su sizdirdim dikkatli ol lütfen sen de
burcin-2202 Mrsyesil94 bende 31 haftalık hamileyimde bende sabah vakitleri çok akıntı oluyor arada bakıyorum peçetede ıslaklık var ama çok değil
Ssaslan Deprem nedeni ile bende de olmuştu 34. Haftada. Ciddi bi r su içme ve iyi bir beslenme ile çözüldü. Korkmayın günde 4 5 lt su içti ben ve bebeğe kilo aldıracak şeyler yedim hep.
Mrsyesil94 burcin-2202 yok anneler hiç anlamiyormus ben de hiç anlamadım bu hafta gelişmiş bu durum zaten şüpheniz mi var acaba kendinizle alakalı
Mrsyesil94 burcin-2202 bebeğin pozisyonu ağrı yapıyor kasik ağrısı gibi benimki yan duruyordu ayaklar alttaydi ağrı yapıyordu şimdi dönmüş tamamen ağrım yok
Mrsyesil94 burcin-2202 büyük ihtimal bebek daha dönmemiş annesi ondan ağrın var kontrollerini çok uzun tutma çünkü riskli haftalarmis bu haftalar 🧡
burcin-2202 Mrsyesil94 bilmem şüphelendim birden 20 gün var daha randevuma , 23 şubatta gittim suyu falan normaldi ama bende arada ıslaklık hissediyorum azda olsa , ilk gebelik ve yurtdışındayım kimsem yok , tecrübem yok. Haliyle tereddüt ediyorum. 🫶