Kızlar merhaba ilk defa anne olacam Allah nasip ederse temmuzun baslarında doğum yapacağım. Yardımcı olacak kimsem yok malesef bebegime beler almaliyim neyden ne kadar mesela kac tane zibin gerekli olur kac tane yazlik kac tane kislik ne kadar yenidoğon kiyafeti almaliyim bez almaya basladim simdiden maddi durumlar sonra almaya elvermez cünku 1 numara bezi kac aylik olana kafar kullanir kac tane gider ortalama bilgili anneler lutfen beni bilgilendirebilirmi