ZerrinKsk Herkese selamlar 33 haftalık hamileyim devam wc ihtiyacı duyuyorum 2 dk da bir ama idrarım yok yani, normal bir süreç mi yoksa endişelenmeli miyim? Herkese sağlıklı günler
DerininAnnesi35 ZerrinKsk ben de 32 yim maalesef aynısı bende de var. Bebek büyüdükçe daha çok baskı yapıyor. Ondandır
Alimertim Aa benim de öyle canım ya normal mi ki acaba bugün kontrolüm vardı bı sıkıntı yok çok şükür ama onu sormayı unuttum
ZerrinKsk Sevim166 böyle rahminde bir baskı varmış gibi bütün gece sürdü şuan yok Allahtan internette de hep doğum vs. Yazında sizlere de danışmak istedim