Selam kızlar benim ilk gebeliğim ve doğuma 2 ay var Allah nasip ederse . O yüzden size danışmak istiyorum ben kapı süsü ve balon hediyelik magnet yaptırmayı düşünüyorum ama hastahane odasını süsletmeyi düşünmüyorum çünkü en fazla iki gün yatışvar bide kim gelicek hastahaneye herkes evde görmeye geliyor sizce mantıklımı yoksa yaptırmalı mıyım?