ilaydadmr Merhaba, Lens kullanıyorum. 10+3 gebeyim. Sadece bir gözümde kuruluk oluyor kızarıyor sabahları gözüm açılmıyor vs. Eşim eczaneden suni gözyaşı almış, fullfresh adında. Bi zarar var mıdır? Haftasonu olduğu için doktora soramıyorum.