Beyzayasar43 Selam kızlar 16+2 de bugün doktor randevum vardı,doktorum %90 kız dedi sizce değişme olur mu,kesinlik belirtmem için bir ay sonra görüşelim dedi sanırım bir ay beklemeyip on beş gün sonra gideceğim 🤭Sizce değişme olur mu
Yazmelegi_ Beyzayasar43 valla herkeste farklı arkadaşıma 6 ay kız dediler sonra erkek çıktı inan bundan korkuyorum bende
Cigdembebisim1 Beyzayasar43 banada aynı şekilde söyledi /%90 kız dedi . şuan 20 haftalık ve daha gitmedim merak da etmiyorum bir kızım var çok şükür 4 yaşında.
HTSY-3535 şuan ben öyleyim bide Perinatoloji doktorum 13.16.18 haftalık Ken hep erkek dedi. 20 haftalık Ken başka doktor kız dedi . 16 haftalık Ken aminosentez karnımdan sıvı verdim 4 hoca vardı onlar bile erkek dedi ama bu doktor kız dedi iki üç hafta sonra bir daha gitcem inşallah kesinleşir ona göre kıyafet almak istiyorum kız olursa mecbur kıyafet alcam erkek olursa abisinin kıyafetlerini giydirmek istiyordum Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻