Aylinaylinn ben hamile değilkende böyle oluyordu. Normalde tansiyonum 8e 5 ya da 9a 5 falan. Şekerimde çok düşük. Şeker yüklemesi yaptırdım sınırın çok altındaydı. Aniden karnım acıkıyor yemek yapmak için zaman kalmıyor. Kahvaltıdan sonra öğle yemeğini yapar hazır ederim ben mesela acıkırsam hemen yiyim diye 😄 ben alışkınım bu tür durumlara, yapım böyle. Ama sizde yeni yeni oluyorsa çantanızda mutlaka tatlı tuzlu bişeyler bulundurun