Eminebdk48 38+5 haftalık olduk kızlar dün acile gittim nabız 115 -120 arasıydı doktorlar bişey yapamayız stres yapmayın sakinleşin diyip gönderdiler normal mi nabız sizce ?
ilkin41 Eminebdk48 115 120 benim uyurkenki nabzım 😂 normalde 140 160 arası sizinki bişey değil bna bile normal dediler ekg sonrası.
ilkin41 Eminebdk48 şuan 28+4üm ama nerdeyse 5 6 haftadır böyle yüksek. İlk gebeliğimde de böyleydi bir sıkıntı olmadı
gebebirisii Senin iyi benim 150 160a kadar çıktığı oluyor doktorum kardiyolojiye randevu al dedi ama kaldı öyle gitmedim yorulmamaya calıs