Edafmo ciceksel-1 bebeğinin bezini takip et canım, eğer huzursuz uyumuyorsa çok sık emmek istemiyorsa doyuyordur
EymeninAnnesi__ ciceksel-1 benimde öyleydi canım sağdığımda azdı ama güzel emiyordu ciş yapıyordu 1 aylık kntrolmzde cocuk doktorumuz sağmayla emme bir olmaz emdikce coğalır sütün demişti bide günde 5 kere cişli bezi eline alacaksn demisti
ciceksel-1 EymeninAnnesi__ evet çişini de yapıyor, uykuya da dalıyor memedeyken ama sağıp çok az gelince bu kadar mı içiyor yani diyorum . 😒