Melsaelf son adet tarihim 28 ocak
28 şubatta çubuk testle öğrendim gebeliğimi 1 martta üniversite hastanesinde beta 40 çıktı 4+4 dediler Altan muayene ettiler kese göründü doktor bir sorun yok dedi 4 martta devlet hastanesinde tekrar kan verdim beta 48,14 çıktı şüphelenmeye başladım bu kadar yavaş yükselişinden pazartesi günü özel hastaneye gidicem ayrı ayrı hastanelerde kan verdiğim için böyle düşük çıktı yoksa geç dollenmeden dolayı böyle yavaş ilerliyor bilmiyorum Allahım sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize