ilayday 6+2 yiz en başlarda vücudumda sürekli değişiklikler hissediyordum şuan herşey stabil , bu durum nedense beni korkutuyor böyle panik olan sadece benmiyim
Nuross ilayday yalnız değilsin canım eminim birçok anne bu durumdadır.Bende ilk haftalarımdan bu yana hep bir korku hep bir endişe ile ilerliyorum.Emin ol bebeklerimizi kucağımıza aldıktan sonra da ona birşey olacak korkusu ile ilerleyeceğiz😅
defneemom ilayday hareketlerini hissedince hamile oldugumu idrak etmistim, simdide totom motom her yerim agriyo 36 haftaligiz