Fatmareyyan Kizlar benim 3 hamileligim ilk cocugum erken dogum oldu kaybettik bir tane kizim var adi reyyan. Bu dogumdan sonra napmaliyim göbegimin kalmamasi icin kimisi carsaf sar diyor kimisi korse tayt siz neler yapiyorsunuz yapacaksiniz ??