Minibebe Kızlar böyle girip çıkan Deilde Hiç Geçmeyen Bi ağrı var kasiklarimda belimde Doğum sancısını 39+2 günlük
Yuliaece Minibebe evet canım doğum sancısı kesinlikle 1 veya 2 gün içinde yada her an dakika başı sancıları baslayabilir aynısını yaşamıştım bebeğine kavusuyorsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin💖🥲
Seyma06 Minibebe 35. Haftadayim bende şuan belimde ağrı değil ama 4 saattir geçmeyen alt bölgede baski var yatinca da geçmiyor bebek çok hareketli sanki cikmak istiyor gibi 😓
Minibebe Yuliaece Ya kızımda da sanci çektim ama böyle deil Bi çok fena hiç geçmiyor 12 den beri karnim belim çok agriyo
Ozdmhalme Kızlar benim de belimde ağrı var karnımda ağrı var bu nedir bilemedim 37+2 haftalık hamileyim
Seyma06 TTtutku 3 gun önce gittigimde özele bebek kanala oturmuş sancin var mi demisti ben de ara ara var demiştim ama üniversitesi hastanesi takipliyim 10 martta randevum var açıkçası
Seyma06 Minibebe günün gelmiş dayanamadigin zaman git bence kimse bişi diyemez zaten alttan bakarlar en fazla açılman varsa ona gore bişi yaparlar
Minibebe Seyma06 Ya birinin Birsey Diyeceğinden Deilde sürekli Bi ağrı var belim kaşık yani girip girip çıkmıyor ağrı çözemedim doğum sancısı mi diye