Ben yaptirdim, sigortam karşiladigi için başka yere gitme gereği duymadim fakat biraz hayal kırıklığı oldu benim için, iki doktor mevcut bana bakan doktor birsey anlatmadi şu söyle bu böyle diye eşim birsey sordu ona bile zoraki cevap verir gibi oldu, bide sonunu belki yüzünü görürüz diye ümit etmiştim ama oda olmadi doktor pek orali değildi , siyah beyaz normal ultrason gibi bakiliyor bilgin olsun. Tek şükür sebebim herseyin gayet iyi olmasi. Tercih sizin belki size diğer doktor denk gelir o anlatir. Sağlikla alin kucağiniza inşallah 🙏☺️