Kızlar hayırlı geceler bugün gece tam 17 haftalık olduk. Ama doktorum 17+6 iken yani bir gün önce 18+5 günlük dedi anlayacağınız bebeğim biraz önden gidiyor bu bir sorun değildir demi sadece biraz korktum doktoruma sordum hayır sadece yapılı bir bebek kemikleri iri sadece normal doğum yapamaz sezeryanla olur doğuma yakın böyle olursa dedi bilgisi olan varmı acaba konu hakkında? Hangi hafta doğru olarak sayılıyor 🙏🏻🌸