mistocookie Merhaba🌸 Depend emici külot kullanan var mı? Tavsiye eder misiniz? Bir de beden seçiminde kararsızım;(
Saskinannee mistocookie Kullandım ve bu hafta 2.doğum çantamı hazırladım yine aldım L beden aldım rahat ve geniş olsun istedim gebelik çncesi s bedendim.Emiciliği ve kullanımı çok iyi yandan yırtıp çıkartıyorsun rahat oluyor
Yagmursnr @Smyye1B bende saf gibi 70-105 cm yazan yeri kg olarak görmüşüm öyle aldım. Şuan 78 kgyim insallh olur yoksa boşuna almış oldum 😁😁
Asliormanci Yagmursnr ya inanmıyırum bende öyke okumuştum ve öyle alacaktım siz farkettirdiniz gidecekti 100 şira shsjsj ayrıca gecen hafta cidden 70 TL’yi
Tuba_44 Edafmo bunu bende merak ediyorum ilk doğumda bebek bezi gibi olanı kullanmıştım şuan acaba depend mi demeye başladım
Gizzgzz mistocookie kardeşim kuzenim kullandı memnun kaldılar ben de aldım 27. Haftadayım 46 kiloyum o yüzden m beden aldım doğuma kadar 42 bedeni geç eğimi hiç zannetmiyorum çünkü sen de kilom göre büyük boy alabilirsin brn orta boy m beden aldım
Flyderndkk 2 gün önce sezaryen ile doğum yaptım. İlk gün hastane bağlamalı gibi olanlardan verdi 2 tane. O kadar terletti ki. Depend almıştım ona başladım çok rahat. 88 kg l beden almıştım hiç sıkmadı da
Saskinannee Sercee Ben giymedim tekrar çamaşır çünkü o zaten çamaşır gibi ve amaç rahat etmek özellkle dikiş varsa eğilip bükülmeden rahatça çıkartıp giymek için
Hamileanne mistocookie aşşırı iyi bişey fiyatı yüksek olmasaydı adet dönemlerinde bile kullanırdım o kdar rahat ki
Babykalamar mistocookie ben dogumdan sonra kullandim cok memnun kaldim. Iyiki almisim. 60 kiloyla doguma gittim M beden aldim. Cok rahatti. Ilk uc gun kullandim zaten kanamam azaldi doktorumda artik depend degil normal Ped kullan sureklide degistir dedi. Orasi islak nemli kalmicakmis rahim kendini gec toparliyomus. 4. Gun ped kullanmaya basladim