M_22 Hanımlar folik asiti yarın bırakıyorum 12. Haftm bitti bidahaki kontrol 3 hafta sonra o zaman içinde demir vs ilaca başlamam gerekmez miydi doktor hiç bişey söylemedi merak ettim
rumeyshaan M_22 bende biraktim yaptirmam gereken testleri vermisti onlari yaptirdim pazartesi gidicem 16 haftalik oluyorum bakalim baslatacak mi
sumblogg M_22 kan değerlerine göre veriyor genelde doktorlar, normal olanda bu bence. İhtiyacın varsa alman:) son haftalarında zaten dayıyorlar ilaçları😅
mervee19_ M_22 banada doktor gerek duyamamisti 16. Haftamda kan vermiştim kan ilacı verdi sadece onun dışında değerleriniz falan iyiyse gerek de duymayabilirler belki