NevinM Kızlar ben daha ilk zamanlardaym merk ettiğim şey hamilelik boyunca göğüs ağrısı devam ediyormu veya azalma oluyormu hafta ilerledikçe?
gevezeyazar1 NevinM azalıyo canım ilk 3 ay kadar oldu benim 5 aylık hamileyim arada sızlıyo sadece o da sütlendiği için ama acısı flan kalmadı