Edasahiin Merhaba 37+2 haftalığız meme uçlarım çok kaşınmaya başladı kaşırken meme ucumdan 1-2 damla süt veya süte benzer bir sıvı geldi bu durum normal midir
Rabia04_09 Edasahiin bende 27. Haftada aynısını yaşadım gayet normalmiş çoğu kişinin de başına geliyormuş zaten
Esmanurkts Merhabalar bende 16 haftalığım benimde sadece bir göğsümden hafif hafif sıvı geliyor normal bir durum mu acaba yaşayanlarınız var mı
bitterciko Edasahiin sen bi de doğumdan sonra gör damar damar çıkıyor daha da kaşınıyor ama zamanla alışıyor vücut
bitterciko Edasahiin ben hiç kullanmadım o yüzden yorum yapmayayım sadece doğumdan sonra krem kullandım yeterli oldu
rumeyshaan Edasahiin bana da komsum sakin krem kullanma cocuk tiksinir gumus kapak al demisti mantikli geldi bana