nevamine herkesin bünyesi ağrı eşiği elbetteki farklıdır. 5.5 saat normal doğum sancısı çektim. Sonra sezaryen doğum yaptım. İyiki sezaryen yapmışım sancılar dayanılmazdı. Doğumdan sonra ne yürürken ne oturup kalkarken ne evimin işini yaparken nede bebeğime bakarken hiç zorlanmadım. Aşırı canı tatlı biriyimdir normalde. Sancıyı çekince sanırım doğum sonrası dikişlerimin acısı beni çok etkilemedi. Doğumdan sonra 3. Gün starbucksda kahve içiyordum 😂😂