Mervesmt34 Asla uyuyamıyorum rahat yatamıyorum oturamıyorum ve 40a 41e kadar gelmek bilmeyen bebişleri gördükçe korkuyorum inşallah benim oğlan da son güne kadar beklemez hayırlısıyla kavuşmak istiyorum artık 🥲🤲🏻
bitterciko Mervesmt34 😂2 yıl önce Allahım doğsun artık dayanamıyomömmmmm diye isyan ettiğim gün doğurmuştum . Bi dene bence 😂
Mervesmt34 bitterciko dayanamıyorum artık şöyle güzel bi doğursam keşkee falan diyorum eşim çok gülüyo salı günü kontrolüm var bakalım ne durumdayız 😂
Duygu_0147 Son 4 gun 23 saat sonra allahın ıznıyle kavuşacağız inşallah normal doğum ıstıyorsan beklemelısın biraz daha ben 2 çiye hamıleyım ılkı sezeryan olunca Buda öyle olcak ama 38+2 de gelcek 🤲🏻yeterkı saflıkla olsunlar zaman hemen gecıyor 🤲🏻🥰🧿🤰
Mervesmt34 Duygu_0147 normal istiyorum allah izin verirse zaten devlette yapacağım için normali beklerler salı günü 37 haftalık oluyorum kontrolüm var bakalım ne durumdayız Allah sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 😍